Norske bibliotekblogger

Verktøy for markedsføring, nettsted og kommunikasjon med brukerene

Flause: Nede i 85 blogger

Posted by vkp2 den 24 oktober, 2009

skrikEtter forrige innlegg ble jeg utfordret på om det var lenge siden jeg hadde sjekket listen…..

Og det var det. Og der måtte jeg slette en del blogger som var døde. Nede i 85 blogger. Og jeg som hadde «skrytt» av det på biblioteknorge e-postlisten. Uff. Takk til Firefox som ikke hadde problemer med å åpne 100 faner…

Dødslista: Alvdal bibliotek x 2, Aust-Agder (leseblogg VGS), Prosjektblogg for Lambertseter filial, Forsand bibliotek x 3, Hedemarkbibliotekenes idebankblogg, Horten bibliotek, Lindesnes bibliotek, Fellesbloggen til Odda/Ullensvang/Ulvik, Sentrum VGS Kongsvinger.

Skal få de fjernet fra oversikten i løpet av neste uke.

Vegard Krog Petersen, Sarpsborg bibliotek

2 kommentar to “Flause: Nede i 85 blogger”

  1. øyvind said

    Det viktigste er jo at du faktisk tar den lukejobben, setter jeg pris på.

  2. Her er vår blogg!

    Med vennlig hilsen Anette Fearnley
    Nesbru videregående skole, Asker

Legg igjen en kommentar

 
