Norske bibliotekblogger

Verktøy for markedsføring, nettsted og kommunikasjon med brukerene

Undersøkelse om effekt av sosiale medier

Posted by vkp2 den 21 februar, 2011

To studenter ved bibliotekarutdanningen på Høgskolen i Oslo., Anne Brit Løland og Elise Valseth, er i ferd med å lage sin bacheloroppgave.

De ønsker å undersøke om sosiale medier egner seg som markedsføringskanal i bibliotek.

De har sendt en spørreundersøkelse til alle som deltok i første runde av kurset «23-ting». Oppfordrer alle til å svare på denne undersøkelsen!🙂

Legg igjen en kommentar

Fyll inn i feltene under, eller klikk på et ikon for å logge inn:

WordPress.com-logo

Du kommenterer med bruk av din WordPress.com konto. Logg ut / Endre )

Twitter picture

Du kommenterer med bruk av din Twitter konto. Logg ut / Endre )

Facebookbilde

Du kommenterer med bruk av din Facebook konto. Logg ut / Endre )

Google+ photo

Du kommenterer med bruk av din Google+ konto. Logg ut / Endre )

Kobler til %s

 
%d bloggers like this: